E quedado en libertad no queda solamente agradecer al gobierno de españa, mi permiso de conducir me lo retiraron, el gobierno esta ratificando que francisco se confundio y no sabia que habia esa curva en ese kilometro. Find Francisco Jose Garzon Amo Latest News, Videos & Pictures on Francisco Jose Garzon Amo and see latest updates, news, information from NDTV.COM. Francisco Jose Garzon Amo. Me Llamo Francisco Jose Garzon Amo.. Trabajo En Conductor de tren alvia.. Vivo En la coruña. Francisco José Garzón, imputado por 79 homicidios, dejó de comer tras el accidente de Angrois Se dedica a cuidar de su madre y ya no se esconde PAGINA OFICIAL! The driver of the Spanish train that derailed in Santiago de Compostela last Wednesday, killing 78 people, was charged yesterday with reckless manslaughter. Después de más de un año de baja, la Seguridad Social le dio el alta el pasado 13 de noviembre. The Santiago de Compostela derailment occurred on 24 July 2013, when an Alvia high-speed train travelling from Madrid to Ferrol, in the north-west of Spain, derailed at high speed on a bend about 4 kilometres (2.5 mi) outside of the railway station at Santiago de Compostela.Out of 222 people (218 passengers and 4 crew) on board, around 140 were injured and 79 died. Explore more on Francisco Jose Garzon Amo. Francisco José Garzón, el maquinista, es el único imputado por la muerte de 79 personas. 876 Me gusta.